كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
ا
اخبار
اخبار
جستجو
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
ورود
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:دانشگاه پیام نور استان بوشهر میزبان همایش کشوری نماز و نیایش شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر همایش کشوری نماز و نیایش در بهمن ماه سال جاری  در بوشهر برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور ورییس این همایش در این خصوص اظهار داشت به منظور ترویج  وگسترش فرهنگ نماز و تعمیق  ارزش های دینی، دانشگاه پیام نور استان بوشهر  همایش کشوری نماز و نیایش رابرگزار می کند

دکتر جلالیان ادامه داد: این همایش در دو بخش اساتید و دانشجویان در 28 بهمن سال جاری  برگزار خواهد شد.

وی مهلت ارسال مقالات را تا اول بهمن ماه سال جاری دانست  و افزود:علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت،bushehr.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند و یا باشماره تلفن:   07733561600 تماس حاصل نمایند.

دکتر جلالیان افزود: رابطه نماز و مسئولیت های اجتماعی،نماز و ظرفیت های آن در رشد ایران 1404،نماز و اعتدال فکری ،رفتاری جریان های فرهنگی،نماز ،جهاد ،مدیریت، در بخش اساتید ارائه شده است و جایگاه نماز در مصونیت بخشی جوان،ثمرات مادی و معنوی نماز در بهسازی فرصت جوانی،نماز و ارتقائ سطح زندگی فردی و اجتماعی،نماز ،جهادگران و مدیریت جهادی موضوعات بخش دانشجویی است.

رییس همایش نماز و نیایش افزود:این همایش با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور و همچنین با حمایت معنوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  و دفتر  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار خواهد شد

 
امتیاز دهی